4 jan. 2010

Vill ha

Jag pratade med min goda vän Peter tidigare i kväll :).
Han går ut polishögskolan den 22 januari nu i år. Tror ni jag är avis eller?? Helt galet!

Han tyckte att jag skulle läsa kriminologi eftersom att det är en stor del av polisundervisningen.
Har kikat lite på kurser men det finns nog ingen jag kan läsa eftersom att jag jobbar så mycket.
Det finns distanskurser på halvtid men det är en rätt tung kurs så jag tror inte jag skulle klara av att läsa den. Tyvärr.
Men tada!!



Tittade lite efter böcker i kriminologi och fann denna bok.
Den har nog allt kursen innehåller, förutom läraren =P.
Boken kostar 540kr(!!!!!!!!!!). Helt galet för en bunt papper men den skulle nog vara till nytta.
Har läst min bok "Polispsykologi" och den va bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar