13 apr. 2010

Dagen då det small

Cyklade som sagt till jobbet i morse. Det tog ca 25 minuter och var hur skönt som helst.
Jag har inte cyklat på ett år så benen tröttades ut väldigt fort men det var bara att köra på.

På jobbet fanns ingen tid för vila utan där var det full fart hela tiden. Väldigt roligt men riktigt jobbigt då benen inte hängde med.
Jag har en grym träningsvärk efter combaten i söndags ska tilläggas.

Jag stack lite tidigare från jobbet för att hinna cykla hem innan vi skulle dra iväg till spinningen.
Jag cyklade hem på 20 minuter och benen skrek och värkte! Var osäker på om jag verkligen skulle satsa på spinning i 55 minuter. Maskinerna ute i gymmet var mer lockande just då.
Men NEJ!! Klart jag skulle spinna. Lika bra att köra på.

Tror aldrig att jag har haft sån värk i benen som då. Jävlar vad dom skakade.
Det var riktigt jobbigt men väldigt skönt. Svettdropparna flög iväg och det enda jag tänkte på va polishögskolan.
Nästan allt jag gör, gör jag för polishögskolan. Det blir både roligare och lättare då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar