11 apr. 2010

Hur var det nu?

Jag måste säga att polismuseet var en besvikelse. Det var ca. tre rum med mest ingenting som var intressant.
Jag tog en bild på en pikétmunering som jag tyckte var riktigt grym. En sån väger mellan 25-30kg.
Blev inte mindre sugen på att bli pikétpolis när jag såg den..
Dom skulle ha en speciell avdelning om just pikétpolisen och det hade dom också.
Ett par kvadratmeter med lite bilder och texter om hur dom arbetar. Lärorikt men tråkigt.

Tidigare i eftermiddag var det combat. Jag har aldrig varit så trött i överkroppen efter ett combatpass som nu. Har nog fått in tekniken bra nu så nu använder jag kroppen precis som jag ska. Och det känns riktigt jävla bra!

Jag har bestämt mig för att satsa råhårt på fettförbränning nu i ca. en månad. Mest på kul.
Jag vill se om jag kan klara av att inte käka för många ballerinakex och dricka för många glas läsk när Glenn och Camilla kommer på besök.
Ni får hjälpa mig att klara av det här nu! =).

Efter en månad kommer jag gå tillbaka till muskelbyggandet. Eller jag får se. Men troligtvis.

Nu är det wipeout på TV. Så jävla kul!

2 kommentarer:

  1. Vad hade du velat ha på museumet för att det skulle vara intressant?

    På museet visar dom polisyrket och hur det ser ut på riktigt. Och det tyckte du var tråkigt. Vill du verkligen bli polis?

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja att dom berättade mer om hur dom arbetade.
    Kansk något om hur man blir polis.
    Det där mörka rummet där det fanns en massa om hur dom arbetade va inte alls bra.
    Det var för mörkt och ljudet var så jävla lågt. Lärde mig inget.

    Och ja Sara.. Jag vill/ska bli polis. Tveka aldrig!

    SvaraRadera