26 apr. 2010

Tråkig tid

Den senaste tiden har det inte blivit någon form av träning. Inte alls! Det är jättetrist och jag tycker inte alls om det.
Känner direkt att humöret blir sämre och att kroppen inte orkar med det höga tempot på jobbet.
Jag har haft otur med tiderna på jobbet och planeringen av fritiden. Det har helt enkelt inte funnits någon tid till träning.
Jag vet att det alltid går att klämma in någonstans men då är det viljan som spökar.
Inte viljan att inte träna utan viljan av att göra annat. Hårfin skillnad.
Ibland vill man bara komma hem till Emma efter en slitsam dag på jobbet istället för att åka direkt till gymmet.

Jag ska försöka att bli bättre på att planera. Imorgon finns planer på att cykla till jobbet och sen har jag nog tid att åka till gymmet resten av veckans dagar.
Om jag inte väljer att cykla istället.

Jag måste ta det lugnt med löpandet då mina skor är totalt värdelösa. Känner att jag inte har råd med ett par nya springskor. Det är nödvändig men det finns andra saker som pengarna måste gå till.
Då är det bra att ha en cykel. Skulle kunna köra med träskor om det skulle behövas :).

Nä.. Måste peppa mig själv nu. Måste komma igång med träningen igen. Får inte säcka ihop såhär.. Usch!

2 kommentarer:

  1. Jag kom på en sak. Du skrev för ett tag sen att nåt skulle "hända" med bloggen. Nääär händer det dååå?

    SvaraRadera
  2. Och det där skrev Sara alltså...

    SvaraRadera