17 apr. 2010

Soldansen någon?

Jag har inte varit på gymmet på väldigt länge nu och det känns inte alls bra.
Jag bestämde mig för att satsa mer på fettförbränning ett tag nu. Dels för att låta musklerna vila men mest för att se om man såg tydligare resultat utav den hårda träningen.
Jag började bra genom att börja cykla en hel del men sen kom det dåliga vädret med allt regn och då försvann suget helt och då har det inte blivit någon träning alls istället och det mår inte min kropp bra av.

Blir inte vädret bättre snart så suget kommer tillbaka kommer jag börja köra hårt i gymmet igen.
Måste säga att det är roligare så det tar emot lite att köra fettförbränning.
Men man ska ju variera träningen så det är inte helt fel ändå.

Imorgon är det combat som gäller och gud va kroppen är taggad! Har mycket energi som måste ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar