29 apr. 2010

Två dagars träning

God kväll!
Träningen igår bestod av en lång promenad i finaste väder med Michael Jackson i mobilen.
Promenaden gick i raskt tempo i fem kilometer med en del utsikt över Ingaröfjärden.
Vid sånna tillfällen saknar man inte vikterna i gymmet. Då är de värt att inte få någon träningsvärk.

Idag blev det helt andra bullar. Jag gick med Emma på pumpen hör och häpna.
Jag har aldrig varit något stot fan av Body Pump men jag kände att jag skulle ge det en chans nu när jag är inne i en fettförbränningsperiod.
Jag ångrar de inte! Hampus är en grym instruktör så det var inte svårt att ta i så musklerna skrek.
Efter passet kändes det hur bra som helst så nästa torsdag står jag i samma sal. Utan tvekan.

Imorgon blir det ingen träning förutom kanske en promenad på lunchen.
På lördag ska Emma pumpa igen men då kör jag nog ett pass i gymmet. Känner att musklerna måste få ta i ordentligt.
På söndag är det som alla vet(?) COMBAT!

Nu ska man vila upp sig för imorgon är det nattvandring som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar