7 apr. 2010

Hur går det?

Jo tack! Det går bra nu.
Träningen rullar på som det ska. Den går faktiskt riktigt bra. Börjar känna av träningen nu.
Det känns mer än vad det syns tyvärr men det är en skön känsla i kroppen när man känner hur alla delar är mer stabila och mer som man vill ha dem.
Jag tränade för första gången på länge axlarna igår. Jag gjorde två av totalt fem axelövningar och det kändes riktigt bra.
Dom har förlorat en del i styrka tyvärr men det är bara bygga upp igen. Axelpartiet är en utav dom kroppsdelarna som jag tror att en kille vill ha vältränade så det känns inte allt för kul när man skadar sig. Muskerlna försvinner läskigt fort.

Min benhinna som har ömmat dom senaste veckorna börjar ge med sig. Jag har inte sprungit eller combatat på ett tag så jag hoppas att det blir helt bra till på söndag då det är dags att sparka, slå och hoppa igen :).

Kom på nu också att jag måste fixa simintyget rätt snart. Kanske nästa vecka. Det är skönt att ha så mycket som möjligt klart.
Det där personliga brevet jag skulle börja skriva på har jag inte börjat med. Inte alls faktiskt.
Börjar bli lite småstressad över det. Jag lägger ner all tid på rättskunskapen istället och det kanske inte är helt fel det heller.

Nä nu blir det promenad med hundarna och sen blir det en tidig lunch.
Vid 11 drar jag till gymmet för träning av baksida rygg och kanske lite biceps.

2 kommentarer:

  1. Jag drabbades just av en mycket allvarlig allergisk chock! Jag är JÄTTEallergisk mot generaliseringar, jag får utslag och andnöd så fort jag kommer i närheten av dom. Så snälla, ändra meningen "Axelpartiet är en utav dom kroppsdelarna som en kille vill ha vältränade" annars kommer jag dödens döööö! :P

    SvaraRadera
  2. Bättre ;) Men inte bäst ;)

    SvaraRadera