10 maj 2010

8.40

Jag bill börja med att svara Sara och Amanda med att jag absolut kommer göra om bloggen.
Jag gör det när jag får tid. Bloggers mallar är rätt trista så man får sitta och koda själv och det tar sin lilla tid.

Sen vill jag säga att ribban på löpbana är satt. Jag sprang 2 km nu på lunchen och det gick på 8 minuter och 40 sekunder.
Målet är att aldrig gå över det. Jag är nöjd med tiden men målet ligger som ni vet på runt 7 minuter.

Jag tänkte att jag skulle springa såhär på lunchen så ofta tiden finns. Det ger en jävla energikick!
Hur bra som helst!

7 kommentarer:

  1. Ibland sätter du upp tokhöga mål, det vet du att jag tycker. Men att sätta upp ett så galet enkelt mål som att aldrig springa 2 km UNDER 8 min och 40 sek, det tycker jag var lite väl lätt ;)

    SvaraRadera
  2. Jag måste ha några lätta mål också så jag inte tappar suget =)

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag lite konfunderad här, förstod du inte att jag var ironisk och att du skrivit fel? :P

    SvaraRadera
  4. Skitkul Sara! Verkligen asroligt.. :D

    SvaraRadera
  5. Vadååå jag undrade! Det verkade som att du trodde jag var allvarlig i första kommentaren ju :P

    SvaraRadera
  6. Ja trodde de :)
    Alltså 2,8 är en lätt tid..

    SvaraRadera