20 maj 2010

Dunka dunka

Klockan är lite efter 11 och jag har hunnit med en hel del.
- Båten är pumpad och kontrollerad. Troligtvis läggs den i om en vecka. Det är lite rengöring som behövs men det är lättast att göra när den ligger i.
- Alla stenar som plogades upp på gräsmattan i vintras är borta så nu kan gräsmattan klippas utan problem.
- Gärsklipparen är bensinpåfylld och provkörd. Fungerar fint!
- Poolen är avtäckt och rensad på löv. Temperaturen visar 27 grader så snart kan man bada =).
- Rättskunskapen är gjord. Har läst klart kapitlet om anställning. Ett svårt kapitel. Myket nytt.
Tidigare i veckan skrev jag klart arbetet i rättskunskap som handlade om det jag tycker är det svåra med att jobba i butik ur ett rättskunskapsperspektiv.
- En maskin med vit tvätt är igång och snart vankas lunch. Troligtvis ute i solen på altan. Sweet!

Senare ikväll är jag inbokad på BodyPump med Hampus men jag vet inte riktigt om jag ska köra på det eller om jag ska köra ett pass i gymmet. Har en del bröstträning att ta igen.
Får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar