8 maj 2010

Sugen på att börja springa nu

Mina nya skor fungerar otroligt bra. Känner mig piggare i benen och i fötterna.
Värken i knät försvann till viss del. Har en del känningar men jag inbillar mig att dom är kvar sen tidigare och är på väg att försvinna.
Det känns i alla fall väldigt bra.

När jag gick runt löparbanan fick jag ett otroligt sug att börja springa. Springa fort. Fortast!
Träna upp konditionen till toppen och bara nöta. Känner hur kroppen bara vill och vill. Härligt känsla!
Jag är fortfarande inte sugen på att springa om det regnar men jag har nog inget val.
Det härliga vårvädret känns långt borta.

Knät är också något som kan hindra mig. Jag vågar inte springa om det gör ont. Blir det värre är jag rädd att allt går åt helvete och det vore dödsstöten. Det får inte bli värre.
Skulle det mot förmodan inte gå över blir det ett besök hos sjukgymnasten. Kanske lite akupunktur?

Nu ska jag gå en sväng med hundarna och sen är det dags för nattvilan.
Imorgon är det jobb, husvisning och COMBAT!! Tagg Tagg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar