25 mars 2010

Dagsrapport

Om provet kan jag inte säga mer än att det gick sådär.
Det var ett par frågor som jag var väldigt tveksamma på så på dem kan det gå hur som helst.
Allt som allt så räknar jag inte med mer än G på provet och eftersom jag satte målet på MVG kan jag inte vara annat än missnöjd.
Det är vad känslan säger i alla fall. Känns inte riktigt på topp.

Jag bloggar från gymmet nu. Hade tänkt köra armar och så blev det.
Dock inte så hårt och mycket som jag ville. Axeln gjorde ont i vissa övningar så jag kunde inte göra något som belastade axeln så det blev en hel del biceps.
Sen taste jag benpress i maskin och märkte att det "bara" är 25kg till jag maxar! =).
Kanske klarar det redan nu men jag är livrädd att skada knäna så jag väntar ett tag.

När Emma är klar med sitt spinningpass blir det till att handla och sen hem och kolla på How I met your mother. Förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar