2 mars 2010

Ett helvete

Det är en jäkla djungel det där med hur man ska träna.
Jag har ett mål. Eller rättare sagt, jag hade ett mål. Ja ville vara i så bra form som möjligt när jag söker in till polishögskolan.
Jag vill det fortfarande men jag vet inte riktigt vad bra form är.
Vill jag att det ska synas att jag är i bra form, alltså ha en kropp som lyser bra form eller vill jag vara stark och känna att jag är i bra form.
Ytligt eller inte ytligt?

När jag satt och läste en träningstidning igår stog det mycket om hur man ska träna för att uppnå olika resultat.
Och det skilde en del i träningen beroende på om man vill ha stora eller starka muskler.
Har trott att det har varit ungfär samma sak till nu.
Som det verkar har jag tränat för att få starka muskler men jag tror att det är dom synliga jag vill ha.
Ytlig som jag är.

Jag ska ta och fråga Monica på torsdag. Har en PT-timme då.
Troligtvis måste jag lägga in en del kondition och fettförbränning men jag vet inte.
Har velat vänta med det ett par månader till. Men jag kanske får tänka om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar