11 mars 2010

Reservplanen

Nu så.. Nu är hovslagaren klar och jag sitter hemma och ska förbereda mig för rättskunskapen.
Innan det tänkte jag avslöja min reservplan!

Jag ska bli egen föreagare a la Westling. Jag ska öppna gym. Bli entreprenör!
Jag ska först bli personlig tränare och jobba som de ett tag. Få erfaranhet m.m.
Efter det blir det eget gym.
Det lutar åt att jag öppnar ett litet gym där jag har mina egna kunder. Alltså inte vilket gym som helst där alla kan träna utan bara dom som har bokad tid.
Där kan man snacka personlig träning.
Vissa dagar skulle man kunna ha drop in. Kanske :).

Så. Det är nog vad jag ska satsa på om det skiter sig totalt med polisyrket.

Sådär Sara =)

4 kommentarer:

  1. Spännande :) Låter som att du har planen klar, nästan som att du hoppas på att inte bli polis ;)

    SvaraRadera
  2. Ingen risk Sara!
    Polis är nr. 1. Alltid!

    Dock behöver inte det ena utesluta de andra.. :D

    SvaraRadera
  3. om inte annat skulle du kunna bli komiker...

    SvaraRadera
  4. Alltså det är lite jobbigt med anonyma komentarer..

    SvaraRadera