10 mars 2010

Träna!

Idag mår jag hur bra som helst! Huvudvärken är borta ovh snuvan försvann under natten. Hur bra som helst! Nu ska jag äta en stor frulle för att sedan dra iväg på en stenhårt tur i gymmet.

Sådär kunde inlägget sett ut om det inte vore för att huvudvärken inte hade försvunnit och att snuvan fortfarande är kvar =/.
Gick precis upp och mår som en påse skridskor. Känns inte alls bra.
Träningen hoppar jag över idag också men jag tänkte att jag skulle ta en långpromenad när det blivit lite varmare.

Imorgon skulle jag vilja klämma in träning för då tror jag att det har gett med sig men jag ska ner till stallet vid 11 och sen ska jag åka direkt därfrån till skolan och den slutar 16.30 och då är det dags att åka hem och äta middag. Kanske att jag kan dra iväg efter det. Svaret får jag imorgon :).

Nu blir det i alla fall frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar