10 mars 2010

Svenskan

Kom precis tillbaka från min 43 minuter långa promenad och sitter och lyssnar på combatmusik.
Blir taggad som fan till ingenting.. Känns rätt onödigt. Men den är bra!

På promenaden kom jag på att jag måste börja skriva på det personliga brevet, fixa simintyg och träna inför svensktestet. Det första testet man gör.

Simintyget tänkte jag fixa så fort jag känner mig fullt frisk. Har haft kontakt med Gustavsbergsbadet och dom har vissa dropin-tider då man kan fixa ett intyg. Hon skrev att dom har dropin på onsdagar då jag inte har en chans att fixa det så jag hoppas att de finns andra tider också. Ska höra mig för.

Det finns hur många testet som helst på internet där man kan träna läs- och ordförståelse så plöjer jag mig genom alla dem så borde inte testet vara några problem.
Ska börja med första testet när jag har lunch i eftermiddag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar