7 aug. 2011

Dans och Combat!

Jag har aldrig varit så nöjd efter en BodyJam som efter passet igår. Svetten sprutade och stegen satt som dom skulle. Helena (instruktören) var grym :).
Efter passet körde jag 30min ute i gymmet för att stärka baksida rygg och handleder.
Jag har lagt stor fokus på just baksida rygg den senaste tiden och det ger resultat när man satsar.
Min kiropraktor har förbjudit mig att träna bröst och köra mycket mer rygg så det är bäst att man lyder. Jag känner att ryggen är snart som den ska vara så jag ska snart hoppa på bröst igen men fortfarande försöka köra dubbla pass rygg för att inte tappa. Får se hur det går.

Combatpasset idag då. Svinkul! Var kul att köra med Hampus igen efter hans urlånga semester. Han bytte ut låt 3 mot den i 45an och det satt väldigt fint! Totalkörd efter den :)..
Men så tar man en klunk vatten så är man på banan och tokkör till slutet.. Underbart slut efter passet. Tack Hampus!

Nu drar jag och Emma till Barcelona till torsdag och jag ska hålla dom dagarna både blogg och träningsfria.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar