13 aug. 2011

Nynäscombat! + 33 dagar kvar!

I morgon ska jag till helt fel sida av stan. Jag ska följa med Mirva ner till Nynäshamn och köra ett parti combat.
Hon hade klasser på WC Värmdö men dom slutade med combat så nu ska hon hålla klasser i nynäs och det är första gången hon kör där. Jag är tänkt som vikarie på hennes klasser så jag tyckte att det kunde vara en bra idé att följa med första gången så att vi fick känna på varandra.

Det ska bli hemskt roligt! 9.30 ska vi vara där så det blir att gå upp kl. 7. Men det är det värt =).

Såg nu när jag var inne på polisens hemsida att det är 33 dagar kvar till sista ansökningsdagen.
Snart dags att kika genom det personliga brevet och kanske uppdatera referenser.
Undrar om jag måste skicka in ett nytt syntest eller jag jag klarar mig på mitt gamla. Det står att får vara max 1 år gammalt men nu när jag gick så långt tänkte jag. Skickade med det gamla till vårens uttagning och det gick bra.
Får nog ta och höra med rekryteringen för säkerhets skull.

1 kommentar:

  1. Lycka till igen! Har läst din blogg länge och kommer Minat fortsätta tills du är polis! :)

    SvaraRadera