27 aug. 2011

Första veckan!

Alla vardagar är slut och skolan första vecka är över. På måndag börjar PHS och jag måste säga att jag är mer än avundsjuk på dom som ska börja. Tänk vilken grej. Fantastiskt!

Nä men ingen ide att vara bitter. Jag har haft min roligaste skolvecka någonsin och på måndag börjar vi gå efter "riktigt" schema. Mycket idrott och friluftsliv blir det och många intressanta lektioner. Beteende, drama och anatomi.
Idag ska jag dra iväg och köpa lite mer träningskläder och andra saker som vi måste ha. Imorgon blir det jobba i butiken. Ska bli rätt kul ändå :).

Funderar starkt på att gå på dagens bodyjam med Lena och nya instruktören Martina. Alltid kul med nya fräscha personer som skriker och hoppar.

1 kommentar:

  1. Hello.. Läser ganska mycket på din blogg, ser att du e väldigt aktiv med din träning.. Själv tränar jag med en del.. Blir mycket gym o en del pass, men min kondition är inget och skryta om.. Något bra tips på hur jag kan förbättra den?

    SvaraRadera