16 aug. 2011

Kroppen är precis där den ska vara!

Igår gick startskottet. Nu ska jag försöka komma tillbaka till träningen som den var förut.
Under större delen av sommaren och under semestern har det blivit för mycket annat.
När jag väl har tagit mig till gymmet har det blivit mest gruppträning. Har prioriterat bort styrkan nästan totalt. Men nu är det dags som sagt!

Körde ett hårt framsidapass med Hampus igår och kroppen är med mig. Inga skador! Inte ens en liten känning någonstans. Underbar känsla
Jag hade tappat en del styrka, helt klart. Men det ska inte vara några problem att bygga upp igen.
Jag hoppas att tiden inte kommer bli något problem när jag pluggar. Kommer behöva tid till både styrketräning och en massa löpning. Men det blir väl vad man gör det till.. Hoppas jag!

Det är 6 arbetsdagar kvar innan jag slutar på jobbet. Har upptäckt att jag inte kommer kunna jobba mycket alls i höst på grund av CSN. Har redan kommit över fribeloppet så bidraget har sjunkit rejält. Får se hur det löser sig.

I kväll efter jobbet blir det en timmes BodyPump. Dags att träna bort en äckligt sköna träningsvärken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar