17 aug. 2011

Vätska är viktigt

Jag har inte förstått hur viktig vätska är vid träning förrän nu.. På passen dricker jag när jag känner att jag behöver. Det fungerar fint. Även om jag inte druckit speciellt bra under dagen fungerar det fint, inte optimalt, fint..
Ni vet hur det gick när jag sprang till jobbet. Jobbigt först, mycket bättre sen. Ökade hastigheten varje kilometer.
På hemvägen gick det helvete, Helt åt fel håll!
Hade mycket ork till en början och drog på bra men sen efter 3km kände jag hur benen började krampa och munnen blev snustorr. Försökte fortsätta springa men det var omöjligt. Totalt stopp!
Under dagen drack jag två glas vatten och sprang omkring som en galen bäver mellan hyllorna för att hinna med allt.

Det var sista gången jag begav mig ut utan vätska i kroppen..

Längtade hela dagen efter boxpasset med Hampus i kväll men det fanns inte en chans att jag kunde gå. Toktrist!

Hade världens härligaste dröm för ett litet tag sen jag måste dela med mig av.. Läs mer i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar