19 aug. 2011

Tre dagar nu

Nu är det tre dagar kvar till ett nytt kapitel i mitt liv startar. Idag var det den sista vardagen jag jobbade som heltidsanställd på VI Ingaröhallen. I fem år har jag slitit över heltid och träffat mängder av vänner. Underbar tid, mestadels. Har inte alltid varit lätt men när jag tänker tillbaka på åren är det bara bra saker jag minns :)..
Nu är det ett år på Lillsved som gäller, fullt ut. Förhoppningsvis lite extrajobb i butiken också. Man måste ha råd att unna sig lite saker ibland också.
I morgon tänkte jag åka till Nacka Forum och inhandla det jag behöver till kursstarten. Hade önskat att man visste vad man skulle ha för böcker så man kunde laddat upp lite. Är så jädrans dyrt med kurslitteratur =/.

Lite träning blev det efter jobbet idag. Satsade mycket på bröst, axlar och rygg idag. Kändes tungt men mycket bra. Har köpt på mig ett fyrakiloshink med Gainer Explosion från Dalblads så återhämtningen är inga problem. Har aldrig testat ett pulver som hjälper mig med återhämtningen så bra. Rekommenderar starkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar