13 maj 2011

Allvar

Nu är det dags att börja ta löpträningen på allvar..Ett seriöst upplägg behövs och lite bra väder :). Hatar att springa när det är blött och jävligt.

Förut köpte jag en jacka som är ruggigt skön att springa i och jag har ett linne som jag köpte från LesMills till combaten som fungerar finfint.
Det har bara varit något nice att ha på benen som har fattats.
Nu är dom köpta.. Tightsen! Har varit skeptisk men man måste våga chansa lite.

Åkte till Stadium och köpte dessa.
NIKE M DF FIL SH TIGHT
Löparkläder/NIKE M DF FIL SH TIGHT från stadium.se
.

Sen blev det ett par strumpor man bara "måste" ha när man tränar och blir svettig om fötterna.
NIKE DF RUN CUSHION
Löparkläder/NIKE DF RUN CUSHION från stadium.se
.

__________

Såhär ser byxorna ut på..

2 kommentarer:

  1. Dem där såg riktigt sköna ut!
    Jag har haft samma problem, tightsen fattas! Måste dock börja springa utan dem(verkligen dax att börja nu liksom). Man är väl för kräsen helt enkelt ;)

    SvaraRadera
  2. Dom var väldigt sköna..
    Lite ovant men det kommer inte vara några problem att vänja mig.
    Löplabbet ska ha riktigt bra tights. Det var mina första så jag ville inte lägga ner så mycket pengar på dem. Visste inte om jag skulle gilla de.

    SvaraRadera