5 maj 2011

Hösten

Vad jag ska hitta på i höst har jag ingen aning om just nu. Känns sådär faktiskt.Har suttit hela dagen och kvällen och försökt komma på vad jag vill syssla med men det finns inget som passar. Förhoppningsvis kommer jag in på PSH i vår så plugga är ingen idé tror jag..
Ett jobb skulle vara bäst men vad ska det vara?
Livsmedelsbranshen är jag klar med känner jag. I höst har jag jobbat med det i fem år.
Det har varit riktigt bra men jag känner att det är dags att göra något annat..

4 kommentarer:

  1. Jag förstår din känsla, jag känner en total tomhet, hemskt är det.
    Jag fick toppbetyg hos psykologen, men blev totalsågad i polisinervjun, utlåtandet kunde jag absolut INTE känna igen mig i, jag har tom. funderat på om de blandat papper, riktigt märkligt är det...

    Jag tror att allt kommer att lösa sig för oss båda i framtiden, du har ju goda möjligheter att bli på vad du fått nu och kan mycket väl komma in vid nästa intag.

    Jag är däremot helrökt under de kommande två åren, det hade jag kunnat ta om polisen och psykologen var samstämmiga i sina utlåtanden, men inte nu när det skiljer så hemskt mycket, det stör mig dessutom väldigt mycket att jag inte alls kan känna igen mig i de två polisernas utlåtanden.

    Lycka till Jimmy!

    SvaraRadera
  2. Jimmy ! Vilka betyg fick du i siffror? Ska se om med min tur kan säga om du kommer in eller inte. Anonym!

    SvaraRadera
  3. Det sa han inte och jag tänkte inte på att fråga.. =/

    SvaraRadera
  4. Synd. Det finns ju statistik på allt sånt. Hur många som har kommit in på en viss poäng. Men hälften av alla killar som kommit till pliktverket kommer in någon gång under dina 4 sökomgångar. Men som jag sa innan behöver du nog 7 från båda. / Anonym!

    SvaraRadera