4 maj 2011

Beskedet har kommit

Jag kom tyvärr inte in...

8 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte kom in, men det går ju fler tåg och vid nästa intag är det säkert din tur!

    Jag kom inte heller in iår, vet du när man kan ringa och få motivering? Vart vänder man sig?

    SvaraRadera
  2. Mitt tips är att tagga ner. Polisen vill inte ha in folk som är snudd på besatta. Men jag gillar din possitiva anda , fortsätt så! Hälsningar den anonyme jobbiga jäveln! :-)

    SvaraRadera
  3. Inte jag heller=(

    SvaraRadera
  4. Trist, =( jag höll verkligen tummarna! Jag hoppas att vi ses i framtiden! /Fredde

    SvaraRadera
  5. Tråkigt men som först kommentar sa, det kommer fler tåg! Ge inte upp! =) Vem vet, du kanske kommer in som vilandes inför nästa sökomgång.

    Prova att ring: 08-401 90 00 för att få omdömmet från polisen.

    SvaraRadera
  6. Har följt dig hela vägen och trott på dig med!
    Jag kan förstå hur tufft det kan vara att få de där beskedet. Det är tråkig men ge inte upp utan fortsätt tro på dig själv! Du fick trots allt ett bra omdöme!

    stor kram.

    SvaraRadera
  7. Usch vad tråkigt, trodde att du skulle komma in.. Det kommer fler tåg, och om jag inte fått allt för fel uppfattning av dig så är jag säker på att du kommer söka tills du kommer in! Ge inte upp!

    SvaraRadera