16 maj 2011

Lillsved

Har varit i kontakt med Lillsved och det ser bra ut! :)

7 kommentarer:

  1. du kanske ska vara försiktig med att ropa hej allt för tidigt denna gång ;)

    SvaraRadera
  2. Ska du plugga på lillsved?

    SvaraRadera
  3. Om han kommer in!

    SvaraRadera
  4. Tack för svaret på Kevins fråga :)..
    Kommer jag in ska jag plugga till idrottspedagog i augusti.

    Jag har lärt min en läxa så jag har inte lika höga förväntningar denna gång. Men självklart hoppas jag.

    SvaraRadera
  5. Ha ha . Jag tror inte att du ska ta det så personligt vad alla skriver. Det är bra att tro på sig själv som du gör. Men ibland låter du som ett barn, jag är bäst och ingen annan är lika bra. Det är därför alla kommenterar, inte mot dig direkt men för att jävlas lite .

    SvaraRadera
  6. ska du inte byta headliner till "Den blivande idrottspedagogen" nu istället då?

    SvaraRadera
  7. Det kan du glömma :).
    Elller det kommer ske när polisdrömmarna försvinner.

    SvaraRadera