19 okt. 2010

Aj min ljumske

Redan i lördags kände jag att det smärtade i ljumsken och innan combaten i söndags gjorde det riktigt ont.
Jag värmde upp och stretchade och efter det kändes det mycket bättre så jag kunde köra för fullt.
Igår när jag skulle springa mina fem kilometer kände jag att det gjort ont så jag värmde upp och stretchade och smärtan försvann.
Men efter den där jävla rundan går värken aldrig över. Spelar ingen roll vad jag gör. Vissa steg gör hur ont som helst och vissa känns knappt. Det hugger till! Ett helvete.
Det lär inte bli mycket till springa innan värken ger med sig så det blir total fokus på överkroppen ett par dagar nu.

Allt måste vara på topp på fredag. Första dagen på combatutbildningen och jag kan inte komma dit skadad.

1 kommentar:

  1. Ta en tripp till farbror kiropraktor så ska du se att han kanske kan hjälpa dig! / Emelie

    SvaraRadera