24 okt. 2010

Morgon sista dagen

Sista dagen på utbildningen och det känns verkligen i kroppen.
Ska aldrig mer tycka att tjockisarna i Biggest Looser är lata när dom är för trötta i kroppen för att träna. Dom lär ha det värre än mig..

Det är alltså låt nr. 6 jag ska köra idag.. Se klippet.


Jag har övat mer än på låten igår så jag tror att det ska gå bra idag. Känner mig mer säker och lite lika nervös. Konstig känsla.
Allt hänger på hur jag gör låter idag. Måste gå tillbaka till grunderna. Tänka enkelt. Det är det enda! Ska det vara så jävla svårt??

Nu ska jag ut med hundarna och packa klart väskan innan jag drar iväg.
I nästa inlägg får ni reda på om jag blivit godkänd eller inte. Lär bli vid 16.30.

 Önska mig lycka till!

2 kommentarer:

  1. "Ska aldrig mer tycka att tjockisarna i Biggest Looser är lata när dom är för trötta i kroppen för att träna. Dom lär ha det värre än mig.."

    Jag är fan stum.

    SvaraRadera
  2. Innan jag visste att dom träfade ca. 5 timmar om dagen..

    SvaraRadera