21 okt. 2010

Ska bli riktigt kul

Har precis förberett spaghettivatten och köttbullarna är tagna ur kylen.
Det vankas middag :).

Imorgon 07.03 går bussen mot Slussen och Karlaplan. Skall infinna mig på Karlavägen 100 kl 08.00 för första av tre dagar på combatutbildningen.
Har höga förväntningar på kursen. När jag åker därifrån på söndag hoppas jag att jag är så pass säker på alla sparkar och slag att jag kan göra dem i sömnen och bara kunna koncentrera mig på det en instruktör ska göra.. Leda, skrika och peppa!

På söndag kl 17.00 är det som vanligt combat på gymmet och kursen ska enligt schemat sluta 16.30 så det kan bli riktigt knivigt att hinna men jag ska göra mitt bästa. Går allt bra ska jag skugga Hampus. Det innebär att jag står mot deltagarna som instruktören gör men det är Hampus som leder och jag är han skugga.
Står bredvid honom så dom som inte känner för att vrida nacken av sig kan kolla på mig istället =).

Hoppas bara att jag hinner!

4 kommentarer:

  1. Häftigt det låter! Är tanken sen att du ska få leda pass på Body Joy? Eller blir det liksom att du är utbildad "ifall" nån annan instruktör slutar, eller att du kan söka till att vara instruktör på nåt annat gym?

    SvaraRadera
  2. Jag kan instruera på alla gym över hela världen tror jag.
    Tanken är att jag ska var andra reserv på onsdagar så chanserna är rätt små.
    Sen jobbar jag till 22 på onsdagar så jag måste få reda på det någon dag innan om jag ska köra så jag kan lösa jobbet.

    SvaraRadera
  3. Aha, så tanken är mest att du vill ha en utbildning för att det kan vara kul liksom? Eller har du tänkt att bli ordinarie instruktör?

    SvaraRadera
  4. Man strävar alltid efter att bli ordinarie men just nu har gymmet två grymma intruktörer som är fasta så de ska vara om någon slutar och inte reserven kan ta tiden..

    SvaraRadera