8 okt. 2010

Provdag

Ni anar inte hur jag känner just nu.
ALLT hänger på det här provet. Klarar jag inte svenskan är det kört och jag får vänta yttligare sex månader.
Det kan vara så att jag inte går vidare trots att jag klarar svenskan och gör världens bästa intervju men då slipper jag göra om svenskan nästa gång.
Har man klarat den har man klarat den :)..

Jag har laddat upp och "tränat" inför detta genom att läsa massor med krönikor, ledare och artiklar i alla olika tidningar. Försökt analysera och förstå vad det är som står, egentligen.
Hoppas det har hjälp för jag kan inte säga att det var roliga texter.. Måste vara värt de.
Jävlar va nervös jag är! Bussen jag ska ta går 8.30 och ska vara framme 9.12. Då har jag råd med förseningar och att virra bort mig på PHS..

Håll alla tummar och tänkt tydliga tankar att jag klarar det! Tänk högt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar