5 okt. 2010

Skolhus 11

Jag har luskat lite men inte kommit fram till att skolhus 11 ligger någonstans i mitten av området.. Typ.
Det är i skolhus 11 som jag ska skriva svensktestet.
Det finns en karta precis innanför grindarna så hitta lär man göra ändå.

Nästa fråga är om man ska ta bilen eller bussen. Måste åka hemifrån samtidigt men jag skulle behöva komma till jobbet hyfsat snabbt efteråt och då är bilen att föredra.
Enligt polarn Peter ska det finnas hur mycket parkeringsplatser som helst på området men konstogt nog är de det jag är mest nervös över om jag tar bilen. Tänk om alla tar bilen och det inte finns en enda plats.. Jobbigt..

1 kommentar:

  1. Tack för efterforskningen! Nu är det inte långt tills jag ska infinna mig, kommer jag ihåg slänger jag iväg en kommentar när jag kommit hem om var det ligger ;)

    SvaraRadera