24 juli 2011

Det var underbart!

När jag vaknade imorse gjorde jag det nästan med ett leende på läpparna. Jag var inte direkt trött när klockan ringde kl. 06.00 och jag hade mycket energi i kroppen. Underbar känsla!
På jobbet gick det också bra. Allt flöt på..
Jag har sju dagar kvar till två veckors semester. Sen kör jag på i sju dagar till innan jag slutar och börjar plugga. Tiden går fort. Trodde aldrig dagen skulle komma.
Jag ladde upp inför passet hela dagen men bra stor frukost. Massa mellanmål och mycket vatten. När jag väl kom till gymmet var jag hur laddad som helst. Inget kunde gå fel!

Jag ville göra något speciellt av mitt sista fasta pass så jag hörde med Melica som gick samma utbildning som mig om hon ville teama och de gjorde hon gärna. Jag bytte ut två låtar (7 & 8 från 45an). Det var egentligen lite tidigt att byta ut låtar men jag kände att jag var tvungen. Det blev väldigt lyckat! Riktigt bra blev det.
Susanne först in!

Emma och Melica laddar upp!




Lite unn efter passet är aldrig fel. Nyplockade bär med glass..

















Nästa söndag börjar semestern och då drar vi ut till landstället. Är vädret bra blir det nog lite combat på bryggan annars blir det mest löpning och TRX. Varför inte träna när man kan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar