25 juli 2011

Liten löprunda med Emma!!

Emma ska snart springa Midnattsloppet och hon behöver lite löp i benen för att klara målet på en timme.
Det är svårt att hitta vägar här i området som sträcker sig en mil utan att man ska behöva vända och springa tillbaka samma väg. Jag hittade en runda som va ca. 9km som vi sprang idag.
Lite småsjuk och combattrött kropp var hon men fick tiden 52 min första gången hon sprang så långt :).. Underbart! En timme kommer inte vara några problem alls. Hejja hejja!!

2 kommentarer:

  1. Ska inte du springa? Ska vi stå vid sidan av och heja på, du och jag?

    SvaraRadera
  2. Ska inte springa. Ångrar lite att jag inte anmälde mig faktiskt..
    Men skulle jag gjort det skulle jag inte ha tid att stå och heja med dig :).. Klart vi ska göra det!

    SvaraRadera