7 juli 2011

Nu blev det såhär..

Jag har funderat en hel del på mitt tidigare inlägg. Jag var ledig idag så jag cyklade fram och tillbaka till gymmet, drygt 3mil. Sen har jag spenderat en del tid vid poolen. Mycket tänka blev det. Känner att jag måste bena ut det. Har aldrig funderat på det förut.

Nu i helgen ska jag och Emma ut till mitt landställe med min familj plus farfar och faster. Jag tänkte att jag skulle fråga dem hur jag var när jag var liten/yngre. Kanske finns en förklaring där.

Inga större uppdateringar kommer att göras eftersom jag inte har tillgång till nätet och det är småjobbigt att skriva mycket på mobilen.

Ha en superbra helg!!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker om att vinna, du är nog ibland iaf lite mer extrem än vad jag är. När vi läste psykologi så pratade vi om att det ibland beror på vad du blir berömd för som liten. Blir du "bara" berömd för eller får mer beröm för en vinst eller säger dina föräldrar även "vad duktig du var som bara kom runt loppet"?
    Min pappa speciellt berömde bara prestationer som var gjorda med perfektion, ett fel på ett prov fick inget beröm, alla rätt däremot fick det. Så jag tror att det är därför jag tycker om att vinna. Det är bara då jag är "värd" någonting.

    Hoppas du förstår vad jag menar.

    SvaraRadera
  2. Jag känner mig väldigt extrem och det stör mig. Alla former av tävlingar jag ger mig in på är psykiskt påfrestande. Om jag intalat mig att jag har en chans att vinna vill säga.
    Jag kommer inte ihåg hur mina föräldrar var. Tror min mamma tycker om allt jag gjorde men min pappa var lite mer svårimpad men jag är inte säker. Förhoppningsvis kanske jag kan trycka ut dem något i helgen :)

    SvaraRadera
  3. Och förresten, jag vill ha någon mer informtion om TRX. Typ hur man tränar med den? Följer du något program som är typ "allmänt" a la body pump eller hur gör man? Vilka muskelgrupper osv osv.

    Och sen så tycker jag att vi måste ses snart, har ni semester eller!?

    SvaraRadera