22 juli 2011

För hårt fram

Man vill för mycket. Det gäller att sätta stopp för galenskaperna :).
Nu när jag kan vill jag träna. Hela tiden! Varje ledig stund vill jag tömma mig på energi.
Men så finns det där dumma att man inte borde. Man borde inte gå ut för hårt.
Efter varje bakslag har jag idiotiskt nog gått ut för hårt och aldrig lärt av det. Det är aldrig bra!
Jag har sprungit, dansat flera gånger, styrketränat och kört bodypump hittills denna vecka. Det är mer än vad jag gjort på flera månader. Kroppen vill köra på mer. Den orkar!
Denna gång lyssnade jag inte på min kropp utan tänkte tillbaka på dom tidigare gångerna då jag bara kört.
Jag hoppade över träningen idag. Tog en promenad med hundarna istället och åkte till jobbet tidigare för jag visste att det var mycket att göra.

Kroppen skriker efter rörelse men den får vänta till imorgon. Då blir det förhoppningsvis BodyJam och lite styrka. Sen på söndag blir det mitt sista combatpass på ett tag. Då gäller det att tömma sig rejält! =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar