30 juli 2011

Oträningsdag

Under mina fem år på Ingaröhallen har jag aldrig varit så trött när jag vaknat som i morse.
Jag ställde klockan på 04.45 för att slippa stressa med frukosten som brukar ta ett tag att pyssla ihop. Sen är det skönt att komma till jobbet ett tag innan man öppnar. Stressa på morgonen är bland det värsta jag vet.
Jag kom på mig själv när jag var i köket att jag nästan stod och sov istället för att öppna kylen. Jag tänkte att nej det här fungerar inte, jag får offra frukosten för att gå och lägga mig ett tag till. Så blev det.
Jag gick och la mig igen och ställde klockan på 05.15. När klockan ringde stoppade jag i mig två mackor och åkte till jobbet.
Det dröjde inte länge innan jag blev hunrig så det blev en andra frukost vid sjutiden :).

Om man bortser från allt springande och pallyftande på jobbet blev det ingen träning idag. Direkt efter jobbet hämtade Emma upp mig och vi åkte till Grisslinge och åt firade svärfars födelsedag.
Jag älskar verkligen blodigt nötkött. Ju blodigare desto bättre. Mycket kött och sallad blev det (och lite pommes). Smakade riktigt bra. Tack Lasse!
Imorgon är sista dagen före semestern. Kör från 7 till 16. Efter det åker vi direkt till landet (Högmarsö).
Vet inte hur länge vi blir borta men max en vecka. Måndag vecka 32 drar vi till Barcelona.
Vägen till färjan på ön är 3m(rättelse 3km) lång så det blir att springa dit och tillbaka. Ska försöka hitta någon annan längre väg för jag har ingen lust att springa sträckan två gånger.

Ska försöka få tid till uppdateringar :)

1 kommentar: