14 juli 2011

Lite TRX såhär på morgonkvisten

Hade inte ork att åka till gymmet idag. Känner mig fortfarande lite hostig och visste inte hur mycket kroppen skulle orka. Känns lite onödigt att åka till gymmet och upptäcka att man inte orkar ett piss.
Jag skulle behöva springa men så modig är jag inte, inte än. Den dagen jag varken har huvudvärk eller är snorig så ska jag ut. Ingarö runt :)..

Nä idag blev det lite lek med min TRX. Är riktigt glad att jag köpte den. Helt perfekt vid såna här tillfällen. Man går utanför dörren och slänger upp den i ett träd och sätter igång. Jag körde några hyfsat tungt men jag kände direkt att kroppen inte var med mig. Jag körde på ett tag och känner mig nöjd.
Tog bilder på en magövning som är riktigt bra..



Jäkla fint att stegen var kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar