19 juli 2011

Dubbelpass

Oj vad jag älskar dubbelpass! Först laddar man ur fullständigt för att sedan ladda om och sen tömma reserverna igen. Man känner sig otroligt nöjd efteråt. Kroppen känns utmattad man ändå stark. Jag pumpen var slut kände jag att jag bara ville fortsätta. Kör mer! Jag kan köra mer! Jag VILL köra mer!
Musklerna värker men viljan och den lilla energin som finns kvar i kroppen vill.. Underbar känsla!























Jag har avbokat pumputbildningen nu i augusti. Jag slutar på jobbet vecka 33 och det var den veckan utbildningen var om jag inte minns helt fel. Det är inte läge att ta ledigt tre dagar sista veckan man jobbar.
Finns det platser kvar på utbildningen i september kanske jag hoppar på den. Ska se hur det går ihop med plugget. Jag känner att pump är nästa steg. Jag har kört så pass mycket så jag känner att jag vill utvecklas och sprida den glädje och power man har under ett pass.
Räcker pengarna till och dagarna passar kanske jag hoppar på en CX30-utbildning också. Les Mills nya corepass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar